tisdag 1 februari 2011

Igår är inte så annorlunda än i dag

Igår var det första steget i mitt nya hälsosamma livsstil. Strarting med kokt ägg och müsli yoghurt till frukost. Kryddig kyckling med klyft potatis till lunch (recept finns i min nyttinga recept). Till middag hade jag svampsoppa med bröd bakat med olivolja och tomat. Efter träningen hade jag min låga kalorier drink rik protiens och enzymer.

Igår var jag och Lasse''min träning vän''Annas farbror, tog en body pump pass i Malkars, och det var inte alls lätt. Igår samlade jag in ca 1500 kal. Jag ska försöka hålla upp min kal mellan 1500/1900 per dag.
Idag har vi schemat cirkel gym kl 16:30, om jag hade mer energi jag kommer att springa några minuter.
Har inte planerat min lunch men jag får se vad jag ska äta. Jag kommer att uppdatera min blogg ikväll.
Ha en bra dag ...

Inga kommentarer: